Wat kan het Team “Klachten & Bemiddeling” voor u betekenen?

Heeft u als huurder van Woonveste klachten en/of vragen over de woning of woonomgeving, dan kunt u een beroep doen op één van onze vier teams “Klachten en Bemiddeling”. Een team bestaat uit twee personen per rayon (Drunen, Oud Heusden, Vlijmen en Haaren). Deze teams houden regelmatig spreekuur.

Op dit spreekuur kunt u terecht met uw klachten of vragen over Woonveste, of over de woonomgeving en buurtzaken bijvoorbeeld over de verlichting, onveiligheid, bestrating, maar ook overlast en vervuiling.

Als u klachten heeft over Woonveste is het natuurlijk de bedoeling dat u dit eerst met hen bespreekt. Mocht u daar niet uitkomen dan kunt u bij een team “Klachten & Bemiddeling” terecht.

We bemiddelen o.a. bij:

  • klachten of vragen over Woonveste
  • klachten of vragen over uw woonomgeving
  • Buurtzaken zoals openbare verlichting
  • Overlast of vervuiling in uw buurt

Waar vindt u onze teams “Klachten en Bemiddeling”

Drunen

Doreen van Esch 06-28483830

De Stulp Admiraalsweg 100 te Drunen

Woensdag- de oneven weken – van 11.00 tot 12.00 uur

Oud-Heusden

Petra van Ooyen 06-24655022
Ivonne Brouwer 06-53939619

De Kubus
Kasteellaan 23

Spreekuur op afspraak

Vlijmen

Sjaan van Amelsfort 073-5115399
Luc Alosery 06-23173554

Wijkwinkel
Nassaulaan 32

Spreekuur elke eerste en derde donderdag van de maand van 10.00 uur tot 11.00 uur

Haaren

Anne ter Beek 06-38667105