Algemene ledenvergadering

De huurdersvereniging Heusden staat voor alle huurders van Woonveste. Zij is ”de” gesprekspartner van Woonveste. Woonveste is wettelijk verplicht om met de Huurdersvereniging Heusden over allerlei belangrijke zaken te overleggen. De huurdersvereniging wil graag hierover met u, als huurder van Woonveste, in gesprek, maar wil ook haar beleid aan u verantwoorden. Wij vinden het belangrijk om u goed te informeren wat het bestuur het afgelopen jaar heeft gedaan. Wij doen dit op de algemene ledenvergadering.

Voor deze avond hebben wij ook Woonveste uitgenodigd. Wij hebben hen gevraagd u te informeren over de op handen zijnde plannen bij groot onderhoud en nul op de meter projecten. Zij hebben aangegeven dit graag te doen.

Ook zal op deze ledenvergadering Wethouder Mart v/d Poel aanwezig zijn om uitleg te geven over de woningbouw projecten in de gemeente Heusden.

De Algemene ledenvergadering vindt plaats op donderdag 13 juni in “De Mand” (Caleidoscoop) Jan Steenstraat 2 te Vlijmen. De vergadering begint om 20.00 uur de zaal is open vanaf 19.30 uur.

Tijdens de pauze willen wij ons 25 jarig jubileum samen met u vieren doormiddel van een hapje en een drankje.

Wij hopen u met velen te mogen ontvangen

Bestuur Huurdersvereniging Heusden